Konference IAC 2019 vykreslila proměny mediálního trhu
MOBILBOARD se dlouhodobě zabývá zapojením do online sektoru reklamy a monetizací Wi-Fi prostoru. Přístupy na internet z mobilních zařízení raketově stoupají!
Trh s médii se každodenně doslova mění před očima. A přestože žijeme v době digitální, je fajn si uvědomit a připomínat, že jednotlivá reklamní média se prolínají a mají v media mixu stále své nezaměnitelné postavení. A mobilní reklama, ta také tvoří jeho důležitý článek.
I my z MOBILBOARDu jsme lační novinek a chceme mít přehled o dění na poli online reklamy. Proto jsme se zúčastnili odborné konference Internet Advertising Conference 2019.
Přes 500 účastníků a 30 přednášejících ve 3 sálech sdílelo své zkušenosti a poznatky ze světa digitálního marketingu! Éterem se šířila témata od tolik diskutovaného GDPR, optimalizace kampaní za využití umělé inteligence, porovnání kanálů sociálních sítí, o postavení nativní reklamy, o implementaci placeného obsahu do zpravodajských a dalších médií, o programatické reklamě, o síle video reklamy, o možnostech mobilní reklamy, o nových technologiích a dalších.
Odcházíme z konference s hlavou plnou nových informací a nepřeberného množství poznatků.
Co je ale pro nás a naše klienty v transportu skutečně důležité?
1. MOBILNÍ MÉDIUM SEHRÁVÁ HLAVNÍ ROLI a DO HRY VSTUPUJE VÝZNAM WI-FI VE VEŘEJNÝCH SLUŽBÁCH.
Mobilní marketing stoupá raketovým tempem a představuje klíčové marketingové médium. Díky tomu posiluje význam a smysl Wi-Fi ve veřejných službách, v našem případě ve veřejném transportu, a stává se nedílnou součástí standardních služeb pro cestující v MHD. Její potenciál je zatím nevyčerpaný a budete překvapeni, jaké informační a komerční možnosti nabízí třeba naše MOBILBOARD Wi-Fi už nyní!
Díváme se do budoucnosti a stavíme zařízení pro digitální generaci zítřka.
2. DIGITÁLNÍ REKLAMA MUSÍ BÝT V SOUHŘE S KLASICKÝMI MÉDIÍ.
Digitální reklama disponuje velkým podílem v media mixu, není však všespásná! Přestože nabízí nepřeberné reklamní možnosti, rozšířené funcionality a reporty, stále má také své drobné neduhy, které ji v určitých ohledech kvalitativně sráží pod úroveň klasických médií jako TV nebo outdoor. Je tedy žádoucí kombinovat média tak, aby se vzájemně podporovala.
3. PODPORA A BUDOVÁNÍ BRANDU BEZ KLASICKÝCH MÉDIÍ? NESMYSL!
Chcete podpořit znalost brandu? Bez klasických médií jako TV nebo outdoor reklama to zkrátka nepůjde! A uvědomují si to rovněž ti největší hráči na trhu, kteří při tvorbě media mixu pro své kampaně stále sází i na osvědčená offlinová média. Vnímá veřejnost klasická média jinak než ta digitální? Pokud vezeme v potaz výsledky posledních průzkumů agentury Nielsen Admosphere, svět onlinu a offlinu má vzájemnou vazbu. Dle výzkumu totiž tradiční televizní nebo venkovní reklama významně podporuje znalost a šíření povědomí o konkrétní značce či produktu, čímž stimuluje následnou aktivitu zákazníka v prostředí internetu. Skvělá kooperace, nemyslíte?
4. TELEFONY V RUKOU CESTUJÍCÍCH JSOU NEDOCENĚNÝM KANÁLEM PŘENOSU INFORMACÍ
Nová generace lidí potřebuje být stále online, nečte noviny, je stále těžší je oslovit a upoutat jejich pozornost. Proto všichni zadavatelé a média řeší, jak jim doručit informace hned a bezpracně přímo do rukou. Relevantně doručený informační obsah bude v budoucnu placen zlatem. Wi-Fi ve veřejné dopravě je jedna z možností, jak vyřešit problém digitální generace spotřebitelů.
Kontaktní formulář
Ozveme se vám.