Konference IAC 2019 vykreslila proměny mediálního trhu

Rychlá poptávka
Konference IAC 2019 vykreslila proměny mediálního trhu

Konference IAC 2019 vykreslila proměny mediálního trhu

Zpět
12. dubna 2019

MOBILBOARD se dlouhodobě zabývá zapojením do online sektoru reklamy a monetizací Wi-Fi prostoru. Přístupy na internet z mobilních zařízení raketově stoupají!

Trh s médii se každodenně doslova mění před očima. A přestože žijeme v době digitální, je fajn si uvědomit a připomínat, že jednotlivá reklamní média se prolínají a mají v media mixu stále své nezaměnitelné postavení. A mobilní reklama, ta také tvoří jeho důležitý článek.

I my z MOBILBOARDu jsme lační novinek a chceme mít přehled o dění na poli online reklamy.  Proto jsme se zúčastnili odborné konference Internet Advertising Conference 2019.

Přes 500 účastníků a 30 přednášejících ve 3 sálech sdílelo své zkušenosti a poznatky ze světa digitálního marketingu! Éterem se šířila témata od tolik diskutovaného GDPR, optimalizace kampaní za využití umělé inteligence, porovnání kanálů sociálních sítí, o postavení nativní reklamy, o implementaci placeného obsahu do zpravodajských a dalších médií, o programatické reklamě, o síle video reklamy, o možnostech mobilní reklamy, o nových technologiích a dalších.

Odcházíme z konference s hlavou plnou nových informací a nepřeberného množství poznatků.

Co je ale pro nás a naše klienty v transportu skutečně důležité? 

1. MOBILNÍ MÉDIUM SEHRÁVÁ HLAVNÍ ROLI a DO HRY VSTUPUJE VÝZNAM WI-FI VE VEŘEJNÝCH SLUŽBÁCH.

Mobilní marketing stoupá raketovým tempem a představuje klíčové marketingové médium. Díky tomu posiluje význam a smysl Wi-Fi ve veřejných službách, v našem případě ve veřejném transportu, a stává se nedílnou součástí standardních služeb pro cestující v MHD. Její potenciál je zatím nevyčerpaný a budete překvapeni, jaké informační a komerční možnosti nabízí třeba naše MOBILBOARD Wi-Fi už nyní!

Díváme se do budoucnosti a stavíme zařízení pro digitální generaci zítřka.

2. DIGITÁLNÍ REKLAMA MUSÍ BÝT V SOUHŘE S KLASICKÝMI MÉDIÍ.

Digitální reklama disponuje velkým podílem v media mixu, není však všespásná! Přestože nabízí nepřeberné reklamní možnosti, rozšířené funcionality a reporty, stále má také své drobné neduhy, které ji v určitých ohledech kvalitativně sráží pod úroveň klasických médií jako TV nebo outdoor. Je tedy žádoucí kombinovat média tak, aby se vzájemně podporovala.

3. PODPORA A BUDOVÁNÍ BRANDU BEZ KLASICKÝCH MÉDIÍ? NESMYSL!

Chcete podpořit znalost brandu? Bez klasických médií jako TV nebo outdoor reklama to zkrátka nepůjde! A uvědomují si to rovněž ti největší hráči na trhu, kteří při tvorbě media mixu pro své kampaně stále sází i na osvědčená offlinová média. Vnímá veřejnost klasická média jinak než ta digitální? Pokud vezeme v potaz výsledky posledních průzkumů agentury Nielsen Admosphere, svět onlinu a offlinu má vzájemnou vazbu. Dle výzkumu totiž tradiční televizní nebo venkovní reklama významně podporuje znalost a šíření povědomí o konkrétní značce či produktu, čímž stimuluje následnou aktivitu zákazníka v prostředí internetu. Skvělá kooperace, nemyslíte?

4. TELEFONY V RUKOU CESTUJÍCÍCH JSOU NEDOCENĚNÝM KANÁLEM PŘENOSU INFORMACÍ

Nová generace lidí potřebuje být stále online, nečte noviny, je stále těžší je oslovit a upoutat jejich pozornost. Proto všichni zadavatelé a média řeší, jak jim doručit informace hned a bezpracně přímo do rukou.  Relevantně doručený informační obsah bude v budoucnu placen zlatem.  Wi-Fi ve veřejné dopravě je jedna z možností, jak vyřešit problém digitální generace spotřebitelů.

Aktuality

Wi-Fi ve firemní dopravě: Praktický benefit pro zaměstnance
24. února 2025

Wi-Fi ve firemní dopravě: Praktický benefit pro zaměstnance

Wi-Fi ve firemní dopravě: Praktický benefit pro zaměstnance Možnost bezplatné firemní dopravy je jedním z vítaných benefitů, které nadnárodní koncerny, jako je Volkswagen, nabízejí svým zaměstnancům. S ohledem na to, že velké výrobní a logistické zóny často sídlí na okrajích měst nebo v oblastech, kde standardní MHD nepokrývá všechny lokální potřeby, je firemní doprava žádoucím řešením. […]

 
Implementovali jsme Wi-Fi do nejnovějších vozů dopravce BORS
2. ledna 2025

Implementovali jsme Wi-Fi do nejnovějších vozů dopravce BORS

Implementovali jsme Wi-Fi do nejnovějších vozů dopravce BORS Jsme svědky rychlého technologického pokroku, který zásadně ovlivňuje a mění i veřejnou dopravu. Dopravci postupně prochází revoluční změnou a nahrazují svůj vozový park elektrobusy, které splňují nejvyšší současné standardy a emisní limity, ale podléhají také digitálním trendům.   Wi-Fi pro rychlé informace cestujícím Právě Wi-Fi konektivita se […]

 
Tradiční předzvěst Vánoc v MOBILBOARD
19. prosince 2024

Tradiční předzvěst Vánoc v MOBILBOARD

Tradiční předzvěst Vánoc v MOBILBOARD Posíláme PF 2025 a těšíme se v novém roce! A je to tu! Prosincová kvartální porada a poslední milník tohoto roku, která nás všechny znovu motivovala a připravila na nový rok. S radostí a v hojném počtu jsme se sešli, abychom probrali výsledky, úspěchy i oblasti, na kterých se dá ještě […]

 
Více aktualit